Pump your bottom!

Åh, det var längesen jag var inne här. Jag har varit sjuk i två veckor, hosta, snuva och allmänt trött och sliten. Så jag har varken tränat eller haft någon bloggmotivation, men nu blir det ändring på de, för nu är jag igång igen :) Jag orkade inte träna för första gången på två veckor förrän i förrgår och igår tog jag upp träningen med min personliga tränare igen. Även idag. Jösses, det svider. Har även börjat med lite fler muskelgrupper nu och jag njuter, fullt ut! Det finns ingen bättre känsla när jag riktigt känner hur det stramar i musklerna! Det blir även en springtur med Bellfisen senare. Underbart att ha två lediga dagar och bara kunna ägna sig åt sig själv, träningen och Bellsan! Det är fortfarande något fel på blogg.se på denna datorn då de varken går att få isär texten, lägga upp bilder eller ha olika teckensnitt.. Tänkte göra ett sjujäkla inlägg nu men de gick då visst inte! Men ja ska fixa dehär ja, så småningom :) Undertiden får ni ha en underbar kväll. Jag ska ut och fira min bästa vän Fia som fyller 20 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0