Pumpa rumpa

Jag och Fia drog iväg till gymmet ikväll efter jobbet. Det var längesen hon var med så jag tog tillfället i akt att köra slut på henne även denna gång. Tog praktiskt taget hela kroppen.
Bröst, mage, rygg, (bål) axlar, biceps, triceps, rompa och baksida/framsida lår..  
Stackarn hade svårt att shamponera in håret efteråt :) hihi, men det ska allt kännas! :)

Känns som om jag har kommit någon vart i min träning nu på slutet. Jag har mer synligare muskler i ryggen, fettet på övre magen har minskat, jag har blivit starkare i bål och rumpan har faktiskt fått sig ett litet lyft!  Alla jäkla utfall, benböj och upphop som ger resultat av den ständiga träningsvärken i underkroppen! Men åååååh, vad jag gillart!



Fann denna rumpa på google förut.. Jisses! Men det enda som är snyggt på den kroppen är faktiskt bara rumpan. Dock kompenserar nog den upp allt ;)

Gonatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0