Stressad mage..

Det har vart en rätt go helg. Om jag får säga det själv. Det har blivit en hel del mys med trevligt sällskap tillsammans med god mat och musik! Fick dock några hjärteskärande besked som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka eller veta vad det betyder för framtiden.. Lite förvirrad just nu vilket går ut över min mage. Som alltid. Den blir sur och förbannad och ger mig ett helvete i form av smärta för att ge igen för att jag stressar upp!

Jag är inte van att vara ensam. Jag har inte varit ensam på 5-6 år och det är nog det som är lite stressande.. Jag sätter mer press på mig själv och försöker göra allt för att verka mycket bättre än vad jag är, att jag klarar mig, att jag är glad och lycklig.. Vilket tar på krafterna och gör att jag prioriterar fel gällande mat, sömn träning osv.

Är hemma från jobbet ni i två dagar sen blir det sjukstugan på onsdag. Också själv! Jag som knappt klarar av att gå in på ett sjukhus för besök ska dit ensam och ligga där utlämnad när folk ska gräva i mig hårdhänt och elakt.. Jag hatar att vara själv! Jag är rädd :'(




jämt lite svullen mage...


Kommentarer
Postat av: A

Åk in direkt! och kräv få de undersökt, dedär ser juinte bra ut

2011-11-23 @ 09:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0