Singel och bröst - uppdatering

Nu har jag äntligen fixat upp de så jag kan ha olika teckensnitt och dra
isär
texten =)

Åh, jag har så mycket att skriva i och med att jag inte varit inne här så seriöst på sista tiden! Jag har så mycket att berätta om vad som händer men jag kan ju inte ta allt i ett inlägg, får blir ett par stycken på rullande här :)


De största? Mja, jag är singel igen. Eller igen och igen, på riktigt denna gången. Och det var helt mitt eget val som jag är faktiskt glad att jag tog tag i för nu mår jag så mycket bättre. Jag kan fokusera på mig själv, jobbet, träning och voffen fullt ut vilket jag inte kunde förr. Ja, jag mår bra, men visst är det lite ensamt ibland. Ibland önskar jag att jag fick hoppa in i Bellsans kropp. Jag är nästan lite avis på henne för hur högt älskad hon är av alla, hur mycket kärlek och uppmärksamhet hon får. Hennes största bekymmer är väl när hon är kissnödig tänker jag. Det är obeskrivligt hur mycket kärlek man kan ge ett djur.  Hon är det bästa jag har och min allra bästaste vän! Jag är så glad att jag har henne, mammas hjärta♥







Sen så tränar jag, och tränar.. och tränar, och jobbar, och tränar.. Jag skulle hoppa in i duschen häromdagen och fick se att mina revben är större än mina bröst. Sprang ut i tvrummet till Hanna och visade
- Mmm, that's the price you'll have to pay...
Jag hade nog en känslosam dag just då men jag grät. Jädrar anåda vad jag grät! Började googla på bröstförstorning lite spontant.. Gjorde upp med mig själv att jag måste få göra det. Jag kan ju inte sluta träna för att jag ska kunna ha bröst? Bröst är det enda kvinnliga jag kommer att ha när jag har nått mitt mål med träningen... Och mus då givetvis..
Sen kom Fia hem, även hon la märke till mina små saker..
- Men herregud, vart är dina bröst? Vad har du gjort!? Det ser ut som sånnadär vi hade när vi var små på idrotten. Vad heter dom..? ÄRTPÅSAR!
Behöver jag ens säga att tårarna började spruta på nytt?

Så nu har jag bestämt mig, kosta va de kosta vill, jag ska ha en fyllig B eller C-kupa. Snart är jag nere i A. JAG SKA!



Typ som hon ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0