En jäkla träningsdag!

Har en lite paus på jobbet nu i allt kaos. Hær i norge snøar det och ær hur jævla kallt som helst och inatt vid start 21,00 ska jag Emma Sigurdsson køra bil hem till Vålberg med sommardæck! Så om ni inte ser något blogginlægg hær något mer så vet ni vart jag ær. Vila i frid, jag och bilen. Amen.

Idag har det varit en jævla træningsdag. Startade dagen med en timmes rask promenad med Bellsefisen. Nær jag kom hem slængde jag i mig en tonfiskburk och en kopp grønt te och drog sen ivæg till gymmet till PTn. Jag bad igår om att få køra med mage, och jæklar vad jag fick køra mage idag. Har ont uppifrån brøsten ner till ljumskarna! Men åh, vad jag ælskar att køra rockringen! Nær jag inte kør med min trænare så kør jag sjælv. 10 minuter x 3! Det ær ju før underbart! :)

Væl hemma blev det høgljudda diskussioner om pengar, boende osv. Och jag som har så svårt att visa nær jag gråter tog Bella och begav mig ut innan det brast. 40 minuter power walk i en jækla takt, i ren ilska. Efter det behøvde jag en cigg och sen va ja lugn :) 

Jag vet att jag måste sluta røka. Jag vill verkligen men det ær ju så "skønt" att gøra det. Men idag ær det kallt, de tar emot som fan att dra på sig alla tjocka kläder och gå ut för dendär onödiga lilla pinnen. Men det är väl dags nu, är det inte det?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi skull ju göret ila

2011-11-17 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0