Less smoke, more cardio

Jag har bestämt mig! Den cigarettlimpan jag köpte nu ska bli min absolut sista! Jag är trött på att hålla på att dö varje träningspass bara för man gör 10 armhävningar (?) Det är slut med det nu, så nu ska det trappas ner och sen sluta helt, lagomt tills limpan är slut!  Så, det var väl inte så svårt? :)

Och jag har sån lust att ta upp boxningen igen. Det är ju så himla bra träning som är skön och ger snygga resultat. Sen får man ju ut mycket av känslorna också. Haijaaa :)


Snygg eller hur? Det är något med mig och rosa. Har rosa på de flesta av mina träningsgrejer. Rosa detaljer på byxor, rosa vattenflaska, rosa träningslinnen och rosa sport BH. I December blir det förhoppningsvis nya träningsskor med rosa detaljer på också :)



Dagens inspirationsbild..


Kommer ni ihåg hennes egna teveserie? Den gick på sexan eller tv4+ för några år sedan, där hon drev sitt eget gym och hjälpte människor att komma i form! Otroligt peppande! Finns den att ladda ner tro?


Nu ska jag ut och röka :O :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0