Underbarmorgon utan cigg!

Sådär ja, godmorgon på er:) Det blev ju en underbar morgon med massa sol, lite kylig men fin ändå :)

Befinner mig nu hos systeryster som har problem med bilen så jag ska agera chaufför här på förmiddagen. Och vilken himla tur för de har massa fria vikter här i källaren så det blev lite utfallsgång med skivstången på axlarna, rumpan får ju inte förfalla igen heller ;) Lite rygg kanske det blir också, de beror på när magen säger ifrån :(
Kan gladeligen berätta för er att jag har nog påbörjat min sluta röka-period nu! På lördagen rökte jag en halv ciggarett och igår en halv. Och vet ni vad? Jag mådde lika illa båda gångerna så det känns som om det inte kommer bli några större problem dehär. Känner lite sug nu men nu har jag ju inga med mig så det får gå. Jag är så stolt!
Jag har hört att det är väldigt svårt att sluta röka när man väl har gjort sig av med ciggen. Man ska alltså alltid ha ett paket med sig vart man än går så man vet att blir man sugen så ligger dom där. Det blir ingen panik liksom. Åh, jag är peppad :D
Så nu är det väl dags att påbörja konditionsträningen mer och mer då så man kanske kan ta sig en springtur snart utan att dö? ;)

Öj, förresten! På lördag fyller jag år! Hela 20 år Kan knappt förstå det, tyckte det var förra veckan jag och Fia hade 11årskalas tillsammans! Hade mer än gärna spenderat min födelsedag på fitnessfestivalen i Göteborg men jag tar mig inte dit med någon. Sen har jag ingen kompis som är lika intresserad som jag heller tror jag? Oj, jag måste nog skaffa mig mer vänner ;)

Jag har önskat mig en rockring med vikter. Jag har ju fått blodad tand på detdär med att rocka så det får jag nog av mina syskon! Sen har jag nog inte önskat mig något mer.. Mitt proteinpulverförråd är snart slut. Så det behövs fyllas på. Sen så vill jag nog ha presentkort på BetterBodies-kläder. Så är det någon som känner sig manad att ge mig detta så varsågod! haha! :P


Nepp, nu är det nog dags för dagens andra promenad! :) 
Ha en fin dag mina vänner♥
En skön bild på godingar ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0