En aning frustrerad

Det tog verkligen emot att åka upp till sjukhuset idag. När jag visste vad som skulle hända. Jag visste att jag skulle ta av mig kläderna, jag visste att jag skulle ligga med benen i vädret och jag visste att det skulle va en medelålders gubbe som ska gräva i mig så jag skulle få ännu ondare! Som om inte bara sjukhuset i sig vore nog liksom? Ensam var jag också :( Så jag tillät mig själv ett "guiltfreepass" på rökningen idag. För jävlar anåda vad jag rökte på vägen upp. Och med rätta! Buhuhuu...

Iallafall kom dom fram till (eller såg på ultraljudet) att jag har en 5*3 cm stor cysta på äggstocken. Och den vill dom PUNKTERA OCH SUGA UT!? Näru! Inte så länge jag är vaken!
Så om 6-8 veckor så väntas en titthålsoperation.. Och P-staven fick jag inte ha kvar heller så den ska bort på fredag, så då ska det åkas upp igen och skära i armen. Ensam då oxå ja
Man får tydligen inte ha P-stav när man har haft cysta så man är tvungen att äta p-piller istället. Jag som är så slarvig, vi får väl se hur länge det dröjer tills jag är "på tjocken" höhö :P

Men jag stör mig bara. Jag som faktiskt har tränat så hårt nu i sommar och höst och nu ska jag inte få träna något gym på 8 veckor eller mer.. Jag blir så frustrerad när det alltid ska vara något i min kropp som ska krångla. Är det inte huvudet, så är det benhinnorna. Är det inte benhinnorna så är det magen, är det inte magen så är det handleden. Och så håller det på. Jag kan aldrig få vara helt smärtfri! Det gör mig så ledsen. Jag vill kunna åka till gymmet och lyfta så mina armar och ben skakar, jag vill känna mjölksyran.. Men istället får jag nöja mig med promenader och några tappra försök till joggning innan det stryper till i magen. Kanske lika bra att bara köra förbränning nu i 8 veckor och sen köra stenhårt med lyftningen så musklerna blir synliga. Bra idé Sigurdsson.


Kommentarer
Postat av: Nico

När man ser på den här bilden så ser du helt perfekt ut i kroppen! =)

2011-12-01 @ 01:04:12
Postat av: emma

Denna bilden är nån månad gammal och visar inte riktigt sanningen om jag får säga de själv! :P

2011-12-01 @ 02:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0