Intervalltur och läkarebesök

Inatt kunde jag verkligen inte sova så jag tog med mig extratäcket och min kudde och gick ut i soffan och mös till det med nya BODY-tidningen samt Fitnessmagazine. Läste även massa bloggar såklart! Hade inte haft tid till det på dagen så det fick jag ta igen inatt. Gud förbjude att jag glömde läsa på ett dygn! Haha:P
När klockan slog 03.00 och jag var fullproppad med inspiration för idag så gick jag in till E igen och la mig tätt tätt intill.
Värme, närhet, trygghet♥

Idag har jag äntligen fått tag på läkaren i Torsby så vid 15 har jag en tid för ytterligare en undersökning. Nervositeten börjar komma...
Så nu ska jag ge mig ut i spåret och springa! Lyckorus
Jag är så glad att jag har snappat upppå löpningen. Det är mycket tack vare Sofi skulle jag tro. Utan hennes blogg skulle man då inte bli så inspirerad!
Och det går ju bättre och bättre med konditionen tycker jag! Fattar dock inte hur Sofi lyckas springa 17 km på 80 minuter. Och hon ska vara rökare!? Bra jobbat iaf :)



Nej i med en ripped fuel x5 och full volym i örpluggarna! INTERVALLER, Kör bara kööör! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0