1,5 mils skogstur avklarad!

Härlig dag! Kyligt i luften, solen lyser verkligen och det var som gjort för en Morgonpromenad i skogen! 15 km blev det så Bellfisen är rätt trött nu! Själv var det väldigt skönt att få mjuka upp benen lite efter gårdagens mordiska genomkörare! Jag har träningsvärk i precis hela benen. Från övre rumpan och ner till hälen! Men inte klagar jag? Nää =) Så nu har jag slängt i mig en protteshake och en ripped fuel lagom till nästa träning, Burlesquen! Efter det ska jag väl dra in Fia och Charlie i gymmet och köra lite med dom! Njuter :) Funderar hur de ska bli att jobba natt med cargoflygen när jag knappt kan sätta mig på toaletten utan att grymta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0