Jag äcklas! Mår illa!!

Snacka om att det var längesen jag var in här? Och varför? För att jag har varit sjukskriven och varit hemma i Sverige enhel vecka..! Och jag äcklas! Jag bokstavligen äcklas av mig själv när jag är hemma!  Det är därför jag inte skrivit, jag har ingen inspiration i mig när jag är i Sverige.

Ingen tillgång till något gym, inga pass och blir föreslagen att äta chips, potatisgratäng, pizza, cola osv osv hela tiden. Åsså är jag så jävla dum och äter! Vill inte ligga nära Nicklas i varken soffan eller sängen och han ska helst inte ta i mig överhuvudtaget. Känner mig fet som en gris och det känns som svetten lackar mellan valkarna. USCH! Ta inte i mig!
Tycker även att det är bara riktigt falska folk som säger emot mig. "nej gud, du som har gått ner så mycke, du är absolut inte stor, inget som syns!" KÄFT, jag vet att det syns och jag vet hur det känns..!
Jag hatar min kropp just nu, mår riktigt dåligt när jag ser vad jag förvandlats till. Jag vet att jag kan enkelt göra något åt det men då måste de ha all fokus och just nu finns inte fokuset då det händer en jäkla massa runt om.
Jag mår illa, jag vill inte synas..!


Kom tillbaka till Norge igår och åkte iväg på ett zumbapass med Lady D! Svetten sprutade och rumpan dallrade! Glädje igen!
Efteråt körde vi ett styrkepass som hette duga sa magen!

Idag har jag stuat 11 ton lax på jobbet så idag kände jag inte för någon styrketräning, tog med mig min ögonsten och sprang ut i skogen istället och körde backintervaller! Så nu känner jag att jag är igång igen, men precis när man kommer upp från botten så ska man tillbaka till Sverige, tillbaka till fetmaten och ner i skiten!  och äta TÅRTA!? Födelsedagskalas. Och om man inte äter tror folk att man bantar eller svälter sig själv.. Suck! Nästa gång jag är ledig stannar jag i Norge och tränar rumpjävel av mig!


Förlåt för ett helt meningslöst inlägg men jag  var tvungen att spy ur mig lite galla!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0