Jag slipper ju iallafall julmaten

God middag på er! Jag har precis kommit hem från min effektivaste PT timme hittils! Jag prövade de nya pillren ripped fuel idag och jädraranåda vilken energi och träningsglädje jag fick! Ptn var jätteimponerad av mig och gav mig jättemycket beröm, vilket jag behöver för att fortsätta och utvecklas. Men resultatet av det blev ju att jag kunde knappt växla när jag åkte därifrån! Mina ben skakade nästan ur bilen. Men bellsebub var ju tvungen att ha sin motion oxå så v åkte till skogen direkt efter och körde intervaller. Gick mindre bra då benen vek sig och spänsten låg på 2 mm ungefär men jag fick köra lite cardio iaf:) . Vi fick förresten nya skiftplanen på jobbet idag. Jag är ledig på min födelsedag vilket är bra då det är på en lördag, hihi! Men jobbar 23e 24e och 25e december. Missar nog inte så mycket ifrån Sverige sett men tanken att sitta i dethär iskalla huset i Norge, alldeles ensam, inga julklappar, inga glada barn gav mig smått panik. 20 år och själv på julafton. Egentligen tycker jag inte om julen då jag tycker den är överskattad men det finns en oskriven lag på att ingen ska behöva sitta ensam på jul. Så om det är några fler där ute som är ensamma på jul så är det bara att ta med en gryta risgrynsgröt och komma! Men man kan ju se det positivt oxå, jag slipper ju iallafall julmaten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0