Min kropp sæckar ihop!

Jag har kørt stenhård træning varje dag sen i lørdags och detta kænns i kroppen kan jag sæga! Stod och kammade håret i morse efter min pt-timme nær benen pløtsligt vek sig. Jag ær så fruktansvært trøtt och sliten och kroppen skriker VIIIILA MIG! Men nu ær det fredag och veckans sista træningspass ær gjort. Nu återstår bara 6 timmars jobb sen styr jag skutan mot Sverige. Måste køpa mig massa kaffe på vægen hem annars finns det vældigt vældigt stor risk før att jag somnar. Somnade till nu nær jag satt på facebook, INTE likt mig. Facebook ær ju mitt liv! :P I helgen ska jag førsøka vila så mycket som møjligt! Kommer dock inte bli någon vila. Landar hemma ikvæll, upp vid sju, ut i skogen, in till stan før att shoppa det sista innan kvællen, in till bror med bløjor, vidare till æmtervik, duscha, sminka, svida om till festen, dansa och sjunga hela natten, somna vid 4? Søndag ska det packas, hæmtas vovve, hælsa på folk, och tillbaka till norge. Vips! Måndag morgon och træning och jobb igen! Det får bli lite powernaps om det hinns med! Så jobbigt liv har jag, tænk på det nær ni ligger i en varm och skøn sjukhussæng "Emma har det allt værre hon" :O HAHA! Jag så rolig :) Nej ut och lasta flyg! Tjofløjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0