Bara massa mys!

Fick penicilin i tisdags och førra gången jag fick samma penicilin før samma sak så har jag før mig att jag var fri från symptomen på bara två dagar. Nu ær jag inne på tredje dagen och jag går fortfarande på alvedon, panodil och paracet før njurarna.. Børjar bli orolig att det kan vara något annat?

Och inte kan jag træna heller, knappt så jag kan jobba. Har ont plus att man blir ju så trøtt av penicilin. Men idag har jag varit med Fiafis på lag, nog før att jag har haft ont men det går så mycket bættre nær jag ær med henne. Vi busar och leker før fullt. Mer æn tillåtet sækert men vi har ju så kul nær vi jobbar tillsammans :) Hihi♥
Hær i Norge ær det en dag i månaden som det ær sol. Och den dagen ær idag! De betyder grill och mys med de bæsta! Och i morgon blir det hemfærd till Svedala och hæmta Bellafis och ha henne till måndag! Gud vad underbart! Ska æven ha mina små prinsessor lørdag-søndag. Ocå underbart! Bara massa mys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0