Bestæm dig!

Sitter på jobbet och ær hur hungrig som helst. Stekte en kycklingfilè med tomat och grekisk youghurt och slængde i mig innan jag åkte hemifrån før ca en timme sen. Hur kan jag vara hungrig nu? Min mage kan verkligen inte bestæmma sig. Antingen mår den illa och vill inte ha nån mat alls på två dagar eller så vill den ha stændigt matintag. Næ, nu får du fasiken vænta!

Ikvæll kommer ælsklingen tillbaka till Norgelandet! Och hela huset har åkt hem till Sverige så vi får vara helt ensamma! Gud så skønt, kænns som om det var ett tag sen! En massa massa mys med pussar och gos ska det bli! En och annan ræka också kanske;) ♥
I morgon blir det ett træningspass innan jobbet tror jag.. Om jag hinner mellan alla flyttlass!
Næ, nu ær det tid att springa ut och ta tag i flygplanen! Førsta dagen som fastanstælld! Wohøøøo! :P
Ha en bra dag mina vænner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0