I could use to brakeaway

Hemma en sväng i Svedala tills i morgon då jag åker tillbaka till norgeland.
Hämtade Bella i söndags. Nu ska jag äntligen ha henne på heltid. Får antagligen inte för hyresvärden men man kan ju testa. Då blir det förhoppningsvis mer promenader oxå. Eller ja, de SKA bli mer promenader! Och ligga och snosa under täcket på kyliga morgonar!

I morgon ska jag på min första PT-timme! Lagomt till att jag skulle börja misshandla kroppen igen, jävla skit! Men det blir väl bättre tillslut. Måste försöka trappa ner på rökningen och förhoppningsvis sluta helt. Tog emot att säga sanningen när tränarn frågade hur mycket jag röker på en dag. Usch

Men men, jag är påväg mot målet iallafall.
Nått positivt.

Nu blire det in till stan och banken och kanske en sväng till elevhemmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0