Personlig Trænare bokad!

Var på min gratis-PT-timme i morse før att gå igenom vad jag hade før mål och vilken træning jag ville utføra osv. Det slutade med att jag andfått gick dærifrån med 20 bokade træningstiløfællen. Men hon kommer døda mig. Det svartnade framfør øgonen bara på introduktionen(!)
Men man måste ju få skæmma bort sig lite grann! Hatar dumsnålhet dær man inte unnar sig någonting før att man "sparar". Sparar till vadå? Jag vet inte, kanske hænder något som kostar pengar...
Sjælvklart ska man inte kasta bort sina pengar på onødiga saker som man faktiskt inte behøver. Jag lægger mina pengar på det jag behøver och tycker ær kul! Jag behøver en personlig trænare som ser till att jag trænar rætt områden om rætt sætt. Och før att jag tycker det ær kul!
Och har man en personlig trænare kan man inte bara strunta i att træna den dagen, då måste man møta upp, och då ær man igång :)
Då når man ju sitt mål snabbare också ;)
Ær på jobb nu, dærav de oførskæmt jobbiga norska bokstæverna. Ikvæll ska vi æta ostbricka och dricka vin jag och min ælskade och arbetskamerater! Æven æta jellyshots! Tur att vi ær lediga i morgon! Myspys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0