spagettiben och krampande mage!

Idag var jag på min andra träff med min PT. Nu börjar hon få smak på mig och ska göra allt som står i hennes makt för att köra slut på mig. Idag skrek jag tillochmed i slutet. Jag vill ha hårt, jag klagar inte, men det är jobbigt! Och kul såklart :)

  • 40x3 sekunder med att slänga rep.
  • 40x3 sekunder springa på traktor däck.
  • Box
  • 30x3 situps med box
  • 30x3 situps på halvboll (det var där jag skrek sista fem)
  • 20x3 armhävningar på halvboll
  • 15x3 benböj på balansboll.




    I denhär takten lär jag komma i form snart va??

    Jag har gått runt med spagettiben och värkande mage på storcentret här i Jessheim idag.
    Plånboken går åt hårt när man är ledig, banne mig! Fick mig en jacka, tshirt och ett kinect! :D Här ska spelas!! :)

    I morgon ska vi upp i ottan på en halvtimmes core och en timmes ZUMBA! :D

Ha en bra kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0