Svedala..

Hemma i Sverige i två dagar, full fart. Åkte hemifrån halv nio igår morse och kom hem halv nio på kvällen. Har så fruktansvärt mycket folk som jag måste träffa och mycket saker som måste göra. I går bockade jag av käre bror med sambo och barn. Gud vilken liten tjockis! ♥ Sen åkte jag och hälsade på moster Lars och fick mig en kaffekopp där. Moster Lena var inte hemma så det blev att prata deep shit och träning med Lars. Alltid lika mys!
Fyllde bilen med IKEA-saker också. Till nya huset i Norge!

I söndags fick jag urinvägsinfektion, har försökt dricka bort den men jag vaknade halv fyra inatt av att det hade gått upp i njurarna. Och jag GRÄT! Det gör ju så fruktansvärt ont! Har inte kunnat sova sen dess och alvedonen verkar knappt! Plus att jg är kissnödig konstant! Vårdcentralen blir!

Kände för att vara en ganska bra flickvän idag så jag och Tuwa har en mysmorgon medans baby får sova vidare! Ikväll blir det norgeland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0