Värkande muskler, jisses!

Fick mig en sovmorgon idag! Har en rejäl träningsvärk i precis hela kroppen sen igår och tyckte att det skulle vara mycket mysigare att ligga kvar i sängen med Bellsan. Så Hanna fick dra iväg själv! Duktig hon! :)

Gjorde en beställning från Gymgrossisten igår! En fel beställning har jag fått veta nu, men men.
Beställde en varsin Whey 80 till mig och Nick, en med jordgubb och den andre med mintchoklad, chokladälskare som jag är! Fick höra nu att jag skulle ha tagit Whey 100 istället som är ett renare protein och ger bättre effekt! Men hur ska ja veta? Jag är ny :) Sen köpte vi bara ett kilo var för att testa så nästa gång får det väl bli 100!



Sen två burkar var med ripped fuel x5. (tror vi fick med två burkar extra oxå som välkomstpresent)

Så nu när jag sitter här med värkande kropp (och detta är bara första dagen!? Shit) och paketet ligger hos Ica på måndagen så kommer det gå snabbare att nå mitt mål! Men det är ju mig vi pratar om, jag kommer väl aldrig bli nöjd..


Måste nog leta nya bilder men ge mig kroppen!


Nu ska jag slänga i mig en super cap xtream och
ta med mig Bellsan ut på en PW!
Ikväll är det jobb och i morgon är det PT-timme. Hujeda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0