vrickad/stuckad?

Goddagens vänner!

Det blidde ingen träning idag:( Fick så otroligt ont i handleden igår pga exet för ca fem- sex år sedan så jag fick gå med stödbandage de sista timmarna på jobbet. Och idag fick jag ringa min PT och avboka dagens pass då jag har ondare än någonsin. Ringde till chefen och förklarade läget så man är sykmelt idag och i morgon. Ska till doktorn i morgon och jag hoppas att de sjukskriver mig så jag kan vara hemma. Kan verkligen inte jobba såhär, kan inte ens öppna en tonfiskburk..?!

Vart så deprimerad och arg på samma gång. Varför kan inte min kropp få vara frisk så den kan vara i bruk för??
Så ja slängde i mig en supercap xtreme och drog med mig Bellafisen ut på en speedad skogspromenad. Depressionen släppte när solen sken och Bella sprang lös! Efter en timme i skogen gick vi in till Kiwi och köpte en jordgubbssmoothie till mig och grisöron till Bella!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0