Blanda en grogg

Sigurdsson är "gräsänkling" från igår tills på söndag. "Barnfritt, mammatid, vuxentid" - you name it. Emil åkte till Sverige igår, jag jobbar ett pass tills på söndag. Alltså betyder detta att om magen håller så ska all lediga tid tillbringas på gymet Benpass, axelpass, magpass MÖRDARPASS! Jag håller båda tummar och tår för att jag får ha magen i fred bara.
Och Johan kastade nyss till mig bilnyckeln och sa "blanda en grogg" Alltså betyder det att jag får låna hans bil när han är Finland! Himla tur, no excuses :P
 
Anyway, havregrynsgröten ligger i magen tillsammans med linfrö, banan och grönt te. Laxen är stekt, sallad ska göras sen bär det iväg på promenad till jobbet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0