Bloggers!

Jag har mina favoritbloggar som jag läser varje dag. Therese Svedbom, Michaela Agustsson, Anna-Maria Lacatus osv. Just för att dom är inspirerande och bokstavligt talat GRYMMA tjejer helt enkelt. Men den bloggen som har tagit upp min tid nu senaste två dagarna är Martins blogg på fitnessguru.se. Han är en lic. kostrådgivare, personlig tränare och naprapat som skriver riktigt riktigt bra om kost och träningen. Han sammanställer bla fakta och forskning som man får en aha-upplevelse när man läser
Oxå väldigt inspirerande men även lärane! Läs :)
 
För SIgurdsson är det nu dags att göra i ordning dagens andra och sista mål. Matlådan tills ikväll. 300g lax med massa sallad och avocado. Omnomnomn! Sen är det dags för 10 timmars jobb med jordens svar på mensvärk! Yihaaa :P 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nick

Du är rätt inspirerande du ogg :)

2012-08-03 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0