Bra när man trivs

Ledig idag. Inatt har jag endast sovit fem timmar då jag börjar 05.15 i morgon! Och Majoriteten i huset har oxå vart lediga idag, vilket betyder att jag har gjort mesta möjliga för att vara hemma minsta möjliga. Morgonpromenad, gymet, åkte en sväng till jobbet och satt där i någon timme (fastän jag inte jobbade, hej inget liv), åkte in till köpcentret en sväng, promenad igen, tack gode gid att det har varit strålande sol.. Visst är det bra när man trivs i sitt eget hem och inte behöver fly fältet? Märk ironin
Och nu på kvällskvisten har jag städat svågerns bil som tack för lånet. Jössenamn! Tack för lånet i all ära men det behövdes verkligen, nästan värre än min bil =D Men nu är den ren och fin och alla gamla matlådor är diskade ;) 
 
 

Det är dags att göra dagens andra och sista mål. Eftersom jag är så jävulskt trött så blir det helt enkelt tonfisk, paprika, gurka och kesam. och lite rödlök. Sen ska de sussas för i morgon gäller ett 10 timmarspass på jobbet innan vi åker till Svedala och hämtar min nya bil =D Skönt att slippa låna hela tiden och kunna ta sig vart man vill :)
 
Alltså bara en liten summering av dagen, har ett skithumör fortfarande men lite bättre än igår tack och lov. Är lite loj  och det kanske inte hjälper att mitt hjärta är 30 mil ifrån mig! Saknar han jag :(
 
Nä, gonatt på er! Höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0