Chili/vitlöksfrästa Scampi

Återigen briljerar jag i köket. (Enl mina egna smaklökar!) Innför uppbokat spinningpass blev det heta scampis frästa i stekpannan med en hel finhackad chilifrukt och två vitlöksklyftor!  Servera med en halv avocado och en klick utspädd kvarg! Ååååh hallå! :)
 
 
Fick inte till någon bra bild men ni får tänka er till de! Yum yum yum! :)
 
Säsongen för dietande håller på att dra igång och jag blir så taggad på allt som har med fitness att göra! 
Och det här med periodiska fastan är något som jag behöver jobba med. Jag har ju fruktansvärt svårt att somna hungrig så jag försöker äta mycket protein sista minuten :P Men de går nog efter lite träning och jäklaranåda!
 
Nepp, nu är det dags. Koppla in lurarna, koppla ur strömkablarna till hjärnan och köra.
 
 
 
Selfteraphy - fullpush!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fan vad kung du har blivit då! Måste vara det norska vattnet ;)

2012-08-03 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0