Dags för sammanbrott

Jag som hade sovit endast fem timmar föregående natt för att jag skulle kunna sova inatt sitter nu uppe när klockan är halv tre. Magen värker av all oro, tårarna har sprutat och tummarna har sprängts. Jag måste ha vätskebrist efter ikväll. Är hur törstig som helst. 
Från klockan 20 igårkväll har jag legat i sängen och försökt sova. Men det har bara vart dendär panikgråten hela jävla tiden! Tillslut fick Madde nog och kom in och la sig med en film och pillade mig i håret. Slutade iaf gråta men kunde inte sova. Så jag har tillbringat senaste tre timmarna ute på altan med lillebror, vatten och massa cigaretter. ♥
Jobbet börjar om två och en halvtimme, Lillebrors likaså. Och det är vi två som åker till Sverige efter jobbet och hämtar bil. Undra hur många mil vi kommer innan vi somnar båda två. Egentligen borde jag väl åka själv så jag får lite ensamtid men jag vågar inte riktigt. Så han får helt enkelt stå ut med mina sammanbrott, stackarn. :P
Så himla go, har försökt få mig bättre! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0