Efterlängtat hjärta och periodisk fasta

Inatt klockan ett landade jag i Svedala och kröp direkt ner i sängen brevid syster! ♥
I morse var jag först upp efter att barnen väckt mig, gav dom frukost och fort iväg och hämta Bellsefisen! Åh vad jag saknat mitt lilla snossehjärta! ♥
Dock spöregnar det idag så det blir nog inte många promenader för vår del. En liten ikväll kanske..!
Först ska vi hälsa på oss kära far och hos söta Tilda och William :) 
 
 
Angående den periodiska fastan så har jag aldrig testat något bättre! Jag som annars äter så sällan (men då mycket) har inga alls problem att äta frukost vid 12 och middag halv åtta! Och jag kommer ju även ner i mina strlk 28 Jeans nu utan några bullar på höfterna! 

Idag åt jag dock en kokosdröm till kaffet vid elva och fick världens skuldkänslor.. Svor hela vägen hem, säg till om jag börjar blir störd, kära vänner!? :P 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0