En rumpa mör som en stek!

En dag full av sol, bad och mys går mot slutet. Skogspromenad är avklarat och dagens sista mål ligger i magen. Alldeles för trött så det fick bli lättkesella m funlight och ett kokt ägg. Funkar lika bra det.

Har ingen träningsvärk alls i ben eller rumpa efter igår. Jag som alltid brukar ha det. Så jag blev lite besviken och följde med systeryster ner i källaren idag. Helt utan motivation överhuvudtaget men brände av ett rumppass plus lite mage. Mör och go i hela baksida nu så jädrar i mig om det inte känns i morgon! =D
 
'
 
Åh jag saknar mitt älskade lingon där i Norge. Allt vore komplett om han var här! Utom det är allt helt underbart. Solen skiner, jag är med alla mina prinsessor, omgiven av massa kärlek, väljer själv vad och när jag ska äta (utan synpunkter), fri tillgång till både vikter och löpspår,.. Dock är det lite tidspress. Folket sliter i mig och jag önskar jag kunde klona mig och få vara med alla! Jag får helt enkelt klämma in det som går! 
 
 
En sista promenad kanske, sen är det dags för filmmys skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0