En sån dag...

Vi åkte ju på shoppingrunda igår. Mestadels för att handla kvarg till bröd och kläder till fest för denna och kommande helg. Jag kom hem med byxor, skor och.... fyra kassar mat. Vad hände där liksom?
Även första boxen med L-word. Mohahaha!

Men nu har vi ingen plats i kylskåpet så jag har ställt mig och bakat två dubbla satser med detta goda bröd!
En sats med torkade tranbär och blandade nötter, och en sats med banan och kokos! Får se hur det smakar! 

Dagen började piss och går bara utför! Åh vad positiv jag är! :)
Påväg hem från jobbet brast jag ut i gråt, åkte några mil bara för att få vara själv och skrika och gråta. Så jäkla skönt! Det var ju meningen att jag skulle träna idag men jag grabbade tag i vinboxen och tog till frukost tillsammans med min youghurt och hallon! 
 

Nyttigt? . Smart?. Men det är en sån dag och det var riktigt gott! Så när brödet är klart ska jag ta några skivor av det, ta med mig boxen, lägga mig i soffan och ha L-word maraton..
Jag ger upp nu, jag orkar inte, jag har inte energi.. Så då blir det sånnahär dagar!
Kanske en promenix i kvällningen och i morgon ska jag gå till jobbet, jobba över och sen åka och träna. 
Hoppas alltså må bättre i morgon.. :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0