Endel ær guld værda!

Det var en person på jobbet innan mig då jag var dær en och en halv timme innan alla andra børjar. Och førdelen med att jobba såhær aptidigt ær att man får prata ostørt ute på røkplatsen. Och vilken jækla tur att jag jobbar på rætt skift idag. Den jobbarkompisen jag litar mest på, som jag kan prata om allt med, som førstår och inte dømmer utan får en att inte se så allvarligt på saker ær hær. Och det var precis vad jag behøvde en morgon som denna. Sånna personer ær guld værda! Man borde tala om det oftare, att dom får en att må bættre.. Kan bli en bættre dag æn vad jag trodde! ♥

Kul och læsa vad jag skriver nær jag bara skriver skit, ellerhur? 
 
Vet inte varfør jag sitter och skriver allt detta egentligen. Vet inte ens vad jag skriver. Miljoner tankar i huvudet just nu vilket resulterar i totalkaos??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0