energitips och chili

Jag kom på en grej förut - om man känner att man är för trött för att gå till gymmet...40 minuter innan man ska åka lägger man sig (ganska obekvämt) på golvet. Helt platt, möjligen benen på en stol, ställer klockan på 25 minuter framåt. När man vaknar av klockan ligger man så obekvämt och har inget blod i benen så då måste  man gå upp ändå..  och man har fått en effektiv powernap och är redo för träning :) Jag är ju förjävla smart ibland alltså!
 
Spinningen gick bra. Fick inget sånt otroligt lyckorus som jag brukar få men svetten lackade och jag genomförde det :) Så då var det gjort, rätt nöjd med min dag :) Förövrigt är det rätt peppande när tjejen på cykeln brevid sitter och facebookar på telefon mitt i backen! Hahahöhö
 
OCh det bästa av allt?? MAAAAT! Wokade grönsaker med kyckling och massa massa chili! Läpparna brände och snoren rann men åååh så gott!
 

 
 
Hösten är här nu.. Astråkigt egentligen men ack så mysigt? Sitter ute på verandan i rusket med en filt virad om mig och tar en kvällscigg.. Vadå kvalitetstid med sig själv! =)

Lär dock bli många fler kvällsciggar för ikväll är det ju som sagt vinkväll med världens bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0