Full push!

Jisses maj gadd vilket bra gympass jag fick till nere i källaren förut! Imponerad och förvånad av mig själv! Jag brukar inte få nån speciell push om jag inte är på ett ljust och fint gym med dundrande, peppande musik och andra tränande människor. Men underskattat var det här. Ensam i systers källargym med vikter, bänk, stång och ställning gick lika bra det. Till det hörde dock att det är en stooooor spegel och datorn fylls med massa musik. Igång med Dia Psalma och Nomy på bôttvolym så var vi igång.

Det var ju egentligen bara meningen med axlar och rumpa men det blev banne mig ett helkroppspass!

Liiite tryck i biccarna hade jag ikväll iaf.. Inte mycket men liite
 
Jag börjar bli mer och mer nöjd med axlar och rygg nu när fettet faktiskt börjar skalas bort på riktigt. Lite mindre fett, skarpare former på ryggen och liiiite lite mer muskelmassa på axlar så linjerna kommer fram så är det finito sen! :) Eller ja, när är fröken Sigurdsson nöjd egentligen?
 
 
Pappa påpekade min kroppsform förut. Som alltid (Sigurdssons är en väldigt kroppsfixerad familj för den som inte vet de) Men denna gång till det bättre.. För min del. 

Bantar du??
Jävlar sö litta du ha blee, Va haru gjort?
Du kan int ät mö öm dagen nö!

Alltså att jag har minskat rätt mycket sen jag var hemma i Juni vid min sjukskrivning. Pappa blir orolig, jag blir dunderglad! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0