Ger upp, Paus från vardagen nalkas

Det kan bero på att jag är i "röda dagar" men jag vet inte, kanske.. Det har ju varit iallafall en totalt katastrofalt dålig dag från min sida. Inte presterande sett men känslomässigt sett. Folk har frågat hur det är med mig och jag har svarat surt:
-Skit. Trött på livet. Hatar allt.
 

Och så känns det fortfarande. Jag vill kasta in handduken till allt som har med livet och göra. Säga upp mig från livet och alla dess "meningar". Jag vill härifrån, någon annanstans. Jag vill vara nånstans där man kan vara nöjd med allt och vara glad heeeela tiden! Jag vill bli en bättre människa, en människa som inte behöver ligga ensam i sängen en fucking fredagnatt och vara arg på sig själv för de dåliga sidorna hon har. Så jävla arg så tårarna sprutar. TRÖTT!  
Kunna behärska sina dåliga sidor eller bäst av allt, get the fuck ridd of them! Hålla käften och låta allt gå förbi. Och slipa och putsa de bra sidorna. folk kunde bara vara glada tillsammans? Nä istället ska vi ha en slags stolthet i kroppen, istället ska man va vrång och envis och ha ensam är stark-attityden. "Jag behöver ingen, jag kan nog stå på egna ben, jag behöver ingen hjälp" - är några av mina försvarsmekanismer har jag märkt.. Jag skiter i allt för jag kan klara mig själv. Men jag vill ju egentligen inte. Men det är något jag kommer att få försöka bevisa så småningom är jag rädd... Rätt snart.
 
 
Jag vet inte vart jag vill komma med dethär inlägget. Jag vill nog inte komma någon vart, mest bara sätta ord på mina känslor så iaf jag vet vad denhär svackan handlar om. Vet inte om jag fick så mycket rätsida på det hela. Mest att jag vill inte vara här. Fly från allt bara, orka inte ta itu just nu. 

Därför byter jag bort de jobbpass jag kan och som det ser ut just nu så åker jag till Sverige senast tisdagkväll, stannar tills måndag morgon. Jag byter miljö till lugn och ro, kärlek, barn som ska pussas och kramas, hundar som ska ligga nära nära.. Folk som faktiskt längtar efter en! Åka ifrån gnabb, bråk, skitprat, missförstånd, stress, jobb, frustrationer, känslor osv osv. Jag ska bara ta det lugnt med mina älskade prinsessor, familj och vänner!
 
 
 
 
Blev varm i kroppen när jag vet allt som väntar nästa vecka!! ♥
 
Klockan är nu halv fem, jag ska torka tårarna och sova. I morgon är det boxningspass med Marre igen. Slå ur mig lite där kanske? SLÅÅÅÅ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0