hu pomper opp rompa si

Sömnlösa nätter är ju helt underbart. Slutade jobba 0030 igår, Börjar 1230 idag. Klockan ringer vid nio, klockan är nu halv sju och jag har inte somnat. Istället sitter jag ute på terassen med en gigantisk tekopp och en cigg och förbereder mig för ett oplanerat gympass. Bra ekvation va ?  (Lika bra att passa på när man ändå inte ska sova)

Har tillbringat småtimmarna med att leta runt efter oxy elite pro som hela jäkla sverige har tagit bort från marknaden tydligen!? Så ist har jag klickat hem grejer från Fitnessguru för första gången :) Dom har snygga grejer där, ska bli kul att testa allt!

 

Hur går det med livet? Piss, vill bara lägga mig ner vilken sekund och bara låta allt bli. Positiva tankar? Nä, fick höra idag att "nu är du väl ändå lite föööör bitter??" Yesbox, det är jag nog. Asjobbigt, men vad gör man? 

Självförtroendet är i botten och sjunker lägreoch lägre för varje dag. Håller mig sysselsatt med jobb och tjänar pengar samtidigt. Jobbet är ändå där jag trivs bäst! :) Var nära på att svimma idag igen. Skakade som ett asplöv. Men det räckte med lite tårar, sen kom Glen och hällde vatten i huvudet på mig när jag låg och grät. Orkade inte bry mig, sen var det bättre :P

 


Mot gymmet då da, för nu vankas det rumppump!


Kommentarer
Postat av: Nico

Usch Emma du måste va försiktig med dig.
Du som varit så duktig med all träning å allt kan väl inte ha dåligt självförtroende nu! :)

2012-08-20 @ 14:25:02
Postat av: emma

det är inte så mycket kroppen som är utan självförtroende, det är mest som människa..

2012-08-20 @ 18:22:25
Postat av: Nico

Ok. Hoppas det ordnar sig! :-)

2012-08-27 @ 13:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0