Inte människa!!!

Första dagen på den tidiga sexdagarsveckan börjar gå mot sitt slut. Jag ställde klockan på 04.30 i morse och tänkte ta en jäkla promenad till jobbet.. Klockan ringde, jag vaknade ( kors i taket ) Och min Memil såg så gosig ut så jag lutade mig bakåt och skulle bara snossa han i ansiktet lite.
 
 
 
Nästa gång jag slog upp ögonen sken solen och klockan stod på 06.47(!) Bara att köra racer till jobbet då jag började 07.00 så närmare två timmars promenad uteblev. Inte nog med det så fick jag banne mig SKRAPA RUTORNA i morse! 3,5 grader.. 27e Augusti, ska det vara så??
 
 
Och för att sona mitt försovningsstraff så fick jag ingen övertid heller så jag och Memilsen tog en vända nere på köpcentret. Mest bara för att hitta på nått bara vi två.. Blev inte mycket, en mascara..?

Och jag är inbokad på danspasset på gymmet ikväll. 19.20. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag bokade det då jag börjar jobba 05.45 i morgon.. Och jag är dödstrött nu liksom, hmm. Jag får nog ta till den lata sidan (som jag förövrigt HATAR) och tänka "äh jag tar en rask promenad så kör jag igen i morgon.. " Hatar att vara såhär trött men man är fasen inte människa dehär sexdagarsveckorna. Och det är bara första dagen? Hmm, jag är nog inte rätt person att jobba tidigt överhuvudtaget..
 
 
Min Fia kom med min beställning från fitnessguru igår! Proteinpulver med vit choklad och jordgubbssmak, linne, väska, vattenflaska och de nya fettförbrännarna HEAT! Hoppas dom är lika bra som de älskade Oxy Elite Pro! Så i med en sån samman med en Celsius åsså iväg på en 50 minutare! 

Sen ska jag kasta mig i säng, ställa klockan på 0245 (!) och försöka gå innan jobbet..  Morgongröt med blåbär är redan i ordning för i morgon serru! =)
Tvivlar på att jag tar mig upp, eller?? Hoppas jag somnar FORT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0