Jag vill oxå!!

Som ni vet så läser jag ju mellan 10 till 15 fitnessbloggar. Nörden. 70% av dom går på diet inför antingen SM nu i helgen eller luciapokalen i December.. JAG VILL OXÅ TÄVLA! 
Nu när jag ser mina resultat på så kort tid och så halvhjärtat (Jag skulle kunna välja annan mer proteinrik och kalorifattig kost. Skulle även kunna köra förbränning tills jag dog) så vet jag att jag hade klarat av det. Jag vet det! Jag vet oxå att jag har sämsta karaktären ever, och jag vet att ni vet. Men tex nu på PFen, i morse var jag aaaaaasahungrig när klockan var 10 men jag höll mig till 12. Och nu ikväll har jag varit tämle hungrig och haft ett rejält sötsug. (och vetskapen om att kära systeryster har ett speciellt "godisskåp" fyllt av kakor, klubbor, popcorn och choklad gör inte saken enklare. Inte heller att hon sitter och äter framför filmen) Men vad gör jag? Jag blandar till lite fun light så VIPS var de borta.. Jag vet att jag hade klarat av det, men med stödet jag behöver.. Nu i Sverige är jag ensam, folk ger fullständigt blanka f-n i vad, hur och när jag äter. Här sköter jag mig själv utan synpunkter på minsta lilla. Men i Norge där man har pojkvän (Myskvällar är givet!) och bor med fyra andra så behöver jag ett stöd.. Ett stöd som jag inte har för tävling! 

Och det är så jävla frustrerande! Dethär är mitt största intresse och jag vill komma någon vart i det. Jag tycker ju det är svinkul att läsa och inspireras! Så därför vill jag också tävla.. 
 
 
Istället får jag sitta och läsa och avundas och hoppas det går bra för tjejerna (det är ju inge kul att läsa om killarna, det är ju tjejerna som är coola) :P 
Bara två dagar till Sm nu.
Och för att poängtera hur ovetande och ointresserade min omgivning är så kan jag meddela att var och varannan frågar om man ska tävla eller bara titta..? Hallå! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0