Light wieght baby!

FUCK vilken jäkla bra dag! Har verkligen fått vara mig själv och haft så
kallad ensamtid!
Tog med Volbeat-skivan in i salen, stängde dörren, tog fram handskarna och gick in i min egna värld! 
Skuggade, sparkade, slog, hoppade, lyfte. Ja, jag ROCKADE helt enkelt!
Kondition, axlar, armar, rumpa, rygg, mage...
Åsså lite bilder :P

 
Alltså, den Body Science - tishan är nog det bästa jag köpt i träningsklädväg!
 
 

Synd att det inte syns på bilderna hur svettig jag var, de drööööp om mig! Deilig de da! =)
 
Okej, vikterna ÄR tyngre än vad dom faktiskt SER ut som! :P
 
Hemkommen, nyäten i form av couscous och torsk. (varför har jag inte ätit couscous tidigare??? Så jävulskt enkelt och gott!)

I väntan på att prinsen kommer så ska jag kasta ihop ett bröd. Ett inihelsikes nyttigt sådant! Recept i morgon om det blir gott ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0