Produktiv!

Jajjemän, jag tig mig upp och knatade iväg till jobbet 03 i natt! 1 timme och 50 minuter tog det lite drygt. Fick även med mig tre övertidstimmar i bagaget och snart är det spinning för hela slanten. Jag är så dödstrött och jag vill inte.. Eller jo jag vill, efteråt vill jag, men inte nu, nu vill jag bara sova! Men fått mycket gjort idag ändå :)
 
Efter träningen ska jag iväg och titta på ett rum! Och som det ser ut nu så flyttar jag nog om två veckor. Can i get a hallelujah!? Så kan man kanske äntligen få andas lite i söknad om något eget!
På en egen våning!
Det har behövts länge det!

Näe, tagga till lite motivation kanske? Celsius och Heat?
När Fiafis kommer hem från jobbet är det vinkväll, bara hon och jag ♥
 


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0