Regning lördag!

Det har vart en bra jobbvecka denna veckan, bara sena pass med favoritskiftet! Dock krånglar ju magen så inihelsike, gick dubbelvikt mestadels av kvällen igår.Tills jag svimmade.  Hmm.. Men sen var det bättre! :P

Idag är det nattjobb som gäller, ett kortpass 21-02. Skitvakt egentligen men jag får ju jobba iaf! 

Det vankas en snabb vända på gymet först, perfekt gymväder när det regnar ute :) har dock fortfarande träningsvärk i ben och mage efter mitt helkroppspass men ack så skönt ändå! 
Eller så  blir det ett försök till en runda runt sjön, å så skönt att svettas i regnet!
 
 
 
 
Jag försöker hålla humör och mod uppe men det kommer nog barka loss till negativa inlägg, ska dock försöka att hålla mig ifrån bloggen.. För er skull ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0