Sliten Emma

Jag kom inte i säng förrän klockan två igår för det kröp så i benen
Dock vaknade jag upp av två goa ungar som var hungriga, gick upp och gjorde frukost och dukade ute i morgonsolen! Hur mysigt som helst! 
Sen plaskade vi i den 29 gradiga poolen ett tag, Barnen tröttnade efter ett tag och jag simmade flera flera längder till innan det var dags att gå upp och göra lunch åt dom små liven.. Pasta och falukorv ville de ha. FARLIGT tänkte jag då jag äääälskar falukorv! Men det gick relativt bra ändå, det blev två tre korvar i ren sällskapsätning med barnen. 
 
 
Jag ställde mig motvilligt på vågen förut, jag vet att jag har blivit mindre men det känns så värdelöst när ändå vikten står still. Egnetligen bryr jag mig inte alls om vikten men jag blev helt överlycklig och chockad när den visade 69,1 kg. På typ tre månader har jag ju gått ner ca 4 kilo. Det var flera år sedan jag vägde under 70-strecket
 
 
Detta firar jag och Bella med en lång skogspromenad när barnens pappa kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0