Vatten över huvud? Äh det får gå

Ledig dag! 2 och en halvtimmes övertid satt inte fel nu när jag har köpt mig bil! :) Hihihi, får den på söndag, vilket betyder att jag tar mig hem på onsdag kväll, vilket betyder att jag hinner lagomt med att hälsa på folk, handla OCH gå på Fitness SM! Gud vad nervös jag var för detdär. Men Så bra det blev till slut:)
 
 
Ska även iväg och titta på hus ikväll! Ett som de kostar lika mycket som här, fast då ingår allt! Plus att jag får ta med snossebellan! :) Känns som om saker och ting flyter på nu, kanske tar mig vatten över huvud?? De får gå så länge det går :P


Nu är det GuitarHero dags, sen spinningdags också styrketrääningdags! Inget ont i magen idag :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0