Äntligen blivit med pulsklocka!!

Min Snoos kom hem i fredags med ett paket till mig. En julklapp sa han. Say whaaat? Man kan inte visa upp ett paket för mig när det är mer än en och en halv vecka kvar tills jag får öppna det! Så jag gav han lite dåligt samvete genom att prata om att jag int fått någon present när jag fyllde år av NÅGON! Så han sa Ok greit. Du trengr den nå, åpne du! Rev upp ett jättefint paket och där i låg en ännu finare PULSKLOCKA! En Polar FT 60 med allt jag önskade mig! Så klockan två natt till lördag var vi ute och traskade snö och testade denna underbara manick! Mycket nöjd tjej =)
 
Igår var vi till Svedala över dagen! Hämtade grejer hos EjjaPejja och blev påbunkrad med sockor, Bullar, lussebullar, kakor och underbar fudge av världens bästa exsväris =) Tack tack tack tack för helt utomordentlig färdkost! Tur att Flemming var bakis och sov så jag kunde äta i stort sett allt själv! =) ♥
 
 
En sväng till pappa på kaffe och en sväng till mamms på ännu mer fika! Efter två timmars sömn efterföljt av 13 timmars bilåkande fick Flemming köra efter handlandet i Challa. Kom i säng halv tolv och vaknade nu, 16.00! WHAT! Behövde tydligen sömn båda två! Men nåja, i med keso, banan och Celsius och iväg på träning! Hoppas spinningen går bättre idag så jag får testa min klocka ordentligt!!!! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0