Stop i åldrandet, tack!

Jag vill inte bli äldre.. Inte EN ENDA present fick jag på min födelsedag! Katastrof om ni frågar mig! Väntade mig iallafall 4 samtal men fick bara ett. Från moster. Har aldrig känt mig så ynklig förr. Födelsedagar ska vara en speciell dag och "födelsedagsbarnets" dag.. Hur gammal man än blir! Nej men här går man utan present och fick be folk  komma hem så JAG fick laga mat och tårta! =( Kalla mig töntig men fyller man år endast en gång om året (rätt logiskt?) så ska banne mig den dagen ägnas åt den personen. Punkt. Så var det sagt! =P


Såå, ledigheten har väl varit bra, gått alldeles för fort som vanligt. Känner mig inte direkt utvilad heller men det är ganska skönt att "bara vara" oxå.. Extra skönt är det väl nu när kärleken har gått på sin nattvecka igen så man får kvällarna för sig själv. Eller ja, det är väl skönt de första två kvällarna sen blir det nog lite för ensamt i soffan. Och sova själv vet vi ju alla vad fröken Sigurdsson tycker om. Men när han åkte gjorde jag mig lite (3 koppar!) saftglögg med mandel och russin innan jag och Bellsan tog oss en nattpromenad på 1,5 timma.
 

Men nu ligger jag i sängen, ska läsa lite träningsbloggar osv innan det blir natten. Det som är så mysigt med att han jobbar natt är att det är ganska underbart att vakna av att han kryper försiktigt ner under dubbeltäcket och lägger sig tätt intill klockan 8 på morgonen. Inte för tidigt och inte för sent. Helt lagom i morgon faktiskt då jag tänkte upp och träna och gå på morgonpromenad med Bellsen innan jag och Fia tar en dagstrip till Lilleström.
 
 
Så summering?
Jag vill inte bli äldre
jag vill vara mer ledig
Bloggen innehåller alldeles för lite träning och mat för tillfället
Och jag är innibomben kär =) ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0