Behandla din kropp som ditt tempel, yeah right

Jag kan inte direkt påstå att det är akkurat det jag gör just nu..
Behandla din kropp som ditt tempel, jag skrev den som status på facebook och fick till svar:
"Ja, bara att bygga ut så länge man har råd"
Haha, det är nog mer det jag driver med nu :P

Jag vet ju aldrig när det är nog heller. Har smällt i mig några knäckebröd med falukorv Barndomsminnen
och en kopp varm kakao och tar mig en stacker nu och går ut på kvällspromenad med dånande musik i öronen. Nej jag vet inte när det är nog, jo jag vet men jag vägrar erkänna. Jag vet att jag borde sova klockan 08 och gå upp 11, min kropp och knopp behöver det. Men mitt psyke behöver promenaden, kylan och luften.. So there you go!



Och ännu mer depp blev ja!

-Jag är ensam denhär helgen.
-Deilig da
-Nä, ja jobbar inte ens
-Enda mere digg!
-Nej, jag hatar att vara ensam, jag är inte van, jag får panik.
-Da får du se till å få deg en kjäreste da..
-Nej de orkar ja inte,
-Sitt der du da, ensom. Og tenk på hva slem du er.
-Tack. Ha de bra. Hej

- Puss
klick


ja, jag är ensam denna helgen.. Kommer ju säkerligen spendera all min tid på gymmet! Men om det är någon som vill träffas så hojta! Jag är inte svår att ha att göra med :P



Titta bara va kul ja kan va :)

Jag kanske ska sluta blogga när jag är deppig och utsliten? Och komma tillbaka när jag är glad igjen? Ja, Natta folkens :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0