Beroende!

Morgonens PT timme gick relativt bra tror jag. Men jävel så jobbigt. Och när det är så jävla jobbigt så blir jag så jävla arg, och när jag blir så jävla arg så är det väldigt nära att jag gråter. Och det var så nära gråten idag, jisses!
Har det något med min prestationsångest att göra tro? Hmm, nåväl, jag tränade iallafall,
"du är nog den kund som jag tränar hårdast" - stärkte dock självkänslan lite ;)

Väl hemma blev det den vanliga gröten och ett kokt ägg. Är beroende av min morgongröt.
Och tur är väl det, annars hade jag aldrig fått i mig några kolhyderater eller fibrer tänker jag! Inte mkt men alltid något! :)

Havregrynsgröt
Linfrön
Solroskärnor
Proteinpulver
Mjölk

Namnamnam! =)

Har tre beroendefaktorer.
Celsius, cigg och morgongröten. Snart kommer väl stackers läggas på den listan oxå. Det är de sakerna som gör att jag klarar dagen lixom :D



Lunch och matpakke gjord för idag. Broccolimos, torsk, gurka och tomat!
Dags för jobb :D



Hoppas alla får en fin dag, det är ju så fint väder!
Inte långt kvar till sommaren nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0