Bodyscan

Japp, det är gjort. Dock gjorde jag misstaget att äta precis innan jag drog till gymmet så fettprocenten kan ha varit lite för hög än vad den egentligen är (vill vi tro;D) men jag är rätt nöjd ändå. Fett procenten kring de inre organen var de näst lägsta man kunde ha så det vart jag riktigt glad över. Dock blev jag förvånad att jag vägde så mycket.. Men ska man gå på vikt så lär man ju bli galen och svälta sig till döds! Men nu ska jag försöka behålla muskelmassan och minska fettmassan med en fjärdedel eller hälften så är jag nog ganska nöjd sen.. Eller ja, nöjd lär jag ju aldrig bli, Fröken kräsen/Prestationångest!:P

Men peppad blev jag, jädrar anåda! Jag stod på löpbandet i 30 minuter och sprang intervaller. Idag kunde jag springa längre sträckor. Det sitter i huvudet bannemig! Plus att det var mannen som kan tala med hundar på teven framför mig så jag glömde lixom bort att det var jobbigt! :D

Blev även ganska jobbig core! I morgon är jag på de igen! Ska försöka köra lite mer ben om träningsvärken kunde avta lite! :)

Härligt väder även idag! Jag ska äta min proteingröt, hoppa in i duschen sen åker solglajjerna på, musiken höjs på max sen bär det av till Sunne en sväng! Vårkänslor, sommaren är påväg! :)




Önskar er alla en NYDELIG dag! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0