Boxningspass coming up!

Jag tycker inte om att man vänder på dygnet så när man är ledig. Somnade 04,30 i morse och gick upp 12,30 (!) Inte direkt vad doktorn ordinerade. Och i morgon börjar jag jobba 5,15. Hmm...

Och vad har jag gjort idag? Nada. Tog en liiten liten kort promenad med Bella förut innan jag parkerade röven i soffan med datorn i knät. Har letat tatueringinspiration och börjar komma något på spåren här nu! :)

Mina insidalår skulle helst vilja gå i ide några veckor. Jag tränar dom aldrig och får träningsvärk av minsta lilla. I tisdags tränade jag dom och JÄVLAR I HELVETE vad de värker. Därav den lilla lilla korta promenaden.

Men vad gör det om hundra år? Blandar ihop tonfisk, keso och majonäs, sveper en celsius, sväljer en ripped fuel och drar på boxningträning!

Pain is just weeknes leaving the body eller vad är det man säger. Hej å hå!




Aaah Tess Svedbom! Grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0