Cardio kära Cardio!

Åh, det var så längesen jag var på ett spinningpass det var sååå skönt att trampa cykel igen! Älskar cardio när man gör det i grupp! Skön musik hade de oxå, det är väldigt mycket lättare att trampa till Rammstein än till Carola! :D

Anna gav också järnet.
"Emma Seriöst. Jag höll på att spy i slutet. Och jag är inte otrevlig, jag orkar bara inte prata.."
Go! Gud vilken power tjejen har. Det känns som om det var jag som sinkade idag. Det värker i ben och bröst men ändå ska hon köra alla övningar igen? Hon har verkligen gått in i detta och jag ska följa henne! :)


Min bil funkar återigen tack vare Charlie så efter passet dånade jag musik och tog mig en tur runt om och tände en cigg. Skönt att få köra sin egen bil igen och skönt att få vara lite ifred och tänka lite.
Jag fick väl ingen ordning på tankarna som börjat leva lite utan att jag gett tillåtelse till det!!! Men skönt var det!

Hem och ställa sig vid spisen. Stekt Lax med stekt paprika i grädde, bulgur och turkisk youghurt!  Jag hatar att stå vid spisen men jäklar  när jag väl gör det. Kungligt!

I morgon ska det tränas igen. Vi har nämligen bokat boxningspass, ännu mer cardio! Men banne mig inga vikter. Det får räcka med styrkan på boxningen! Mina ben tycker inte vidare mycket om mig nu!


 

Har jag någonsin sagt att jag älskar tatueringar och piercingar? Oerhört attraherande! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0