Efter sex och efter fylla!

Alltså de goaste "måltiderna" måste vara efter sex-maten och efter krogen - maten. Helt ärligt! Jag skulle kunna sitta och proppa i mig gryta efter stekpanna efter smörgås om jag nu hade haft några pengar..! Verkligen allt smakar ju underbart! Just sayin'..



Nej jag har inte bloggat på nån dag. Jag har haft fullt upp med sömn, tatueringar, jobb och mys. Det har liksom fallit bort.. Inatt sov jag tre timmar och har nu jobbat i 12. På en söndagkväll, KLIRR! Så nu ska jag bara äta upp allt som jag har gjort i ordning så ska jag gå och däcka i sängen sen. I morgon vaknar jag upp som en ny människa och drar till gymmet efter Bellas morgonpromenad! :)

Tills dess får ni ha en riktigt god natt!
Hoppas ni har samma bra magkänsla som jag, hihi! Livet är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0