Fitnessbloggaarrrrrr

Egentligen borde jag ju sova nu när jag börjar bli sjuk. Men jag kan inte slita mig från datorn! As always! Sitter och läser fitnessblogg efter fitnessblogg samt massa bodyfitness-klipp. Tänk om jag kunde ha tålamodet och diciplinen till att göra något sådant,då skulle jag vara där nu. Helst igår! Men jag fattar inte vad som ska vara så svårt!?

Jag skulle vilja ha en dietist som handlar maten, lagar maten och låter mig äta endast den maten! För själv har jag banne mig ingen karaktär!

Men när man läser allas bloggar, alla debutanter, allas entusiasm och allas hårda slit vill man verkligen sätta igång! Skulle vilja ut och ta en powerwalk just i detta  nu när klockan är 02,17 på natten. För att i morgon äta min proteinhavregrynsgröt innan pilates och min proteindrink efteråt. Köpte mig en ny och fräsch shaker och två liter mjölk förut. Alltid något, aight? ;)

Det får bli ut på en cigg så Bella får springa av sig i snön, är alldeles för sliten för en powerwalk. Men i morgon ska vi försöka att få till en bra dag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0